Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szabina módra szex és minden más ;)

Friss topikok

  • Titok Szabina: Kedves Ciklon Béla! A nyári második srác alig ismert. szíve joga volt úgy dönteni, hogy nem mondo... (2013.06.11. 16:33) Az őrült nyár... (Part 1)

Címkék

Az őrült nyár... (Part 1)

2013.03.07. 12:18 | Titok Szabina | 2 komment

A nyár úgy kezdődött ugyebár, h Osztálytárs 2. szakított velem, amin totál kibuktam, és úgy gondoltam, h majd a fantasztikus szexszel visszacsábítom, ezért felajánlottam h a szexkapcsolat maradjon meg. Csodálatos tervnek ígérkezett, persze mindenki tudja, h az ilyesmi nem működik, de fiatal, kétségbeesett ès maximálisan önbizalom hiányos voltam. A szakítás utáni 2 hétben ledobtam vagy 3 kilót, ès tudni kell, h előtte is nagyon vékony voltam. Emlékszem h mindenki baszogatott h borzasztó gebe vagyok, én pedig akkor éreztem először jól magam a bőrömben. :D Szóval minden elkötelezettség nélkül összejártunk úgy hetente egyszer-kétszer kefélni Osztálytárs 2-vel. Én meg olyan komolyan értelmeztem a kötöttségek nélküliséget, h minden buliból vmi sráccal távoztam (bár akkor még viszonylag rendes lány voltam, és nem feküdtem le velük... na ez később változott), akit aztán egy hét után dobtam, mindig arra hivatkozva, h még nem vagyok túl az előző barátomon. Sokszor még az is előfordult, h a végén ők vigasztalgattak engem :D 
A kedvencem a nyári első srác volt, akit a szombati esti bulin hoztam össze, valamivel fiatalabb volt mint én, de nem jelentősen. Kiskutyaként futott utánam kapcsolatunk egy hetének minden egyes perce alatt. Valamikor hétközben elvittem magammal egy kis baráti összejövetelünkre (feltételezem, h azt akartam bizonyítani, h már régen túl vagyok Osztálytárs 2-n), aminek az lett a vége, h amikor felszállt a buszra, h hazamenjen, közölte h szeret. Annyira meglepődtem, h csak annyit bírtam kinyögni, h én is téged, ami a legrosszabb válasz volt, amit adhattam az adott helyzetben. Még az is jobb lett volna ha kiröhögöm, elvégre jártunk vagy 3 napja... Ki mond ilyet ennyi idő után? :D 
Egyik reggel megbeszéltem vele, h jó lenne összefutni, direkt olyan időpontot választottam h a szakítás után ne kelljen sok időt tölteni együtt. Reggel fogorvoshoz kellett mennem és utána maradt még egy kis időm, így hát felugrottam Osztálytárs 2-höz egy quickyre, majd szakítottam a hősszerelmes kisfiúval, ès boldogan hívtam fel a srácot akit előtte nap a buliban szedtem össze :D a nyári második srác helyes volt, kicsit már idősebb mint előző, de cserébe ugyanolyan tapadós, élete szerelmét kereső srác volt. 
Érdekes, h Osztálytárs 2-től tulajdonképpen pont ezt vártam volna, de még véletlenül sem kaptam meg, míg minden rövid időre összeszedett srác hihetetlenül, undorítóan romantikus ès tapadós volt, akik egy fél napig nem bírtak békén hagyni. Minden este felhívott ès kb. 3 órát beszélgettünk telefonon, általában a semmiről. Legalábbis én nem emlékszem, h bármi világmegváltó beszélgetés lezajlott volna. Kicsit távolabb lakott a várostól, így legközelebb nagyjából egy hét múlva valakinek valamilyen buliján találkoztunk, ahová magammal akartam vinni, de fél óráig tudott csak maradni. No, engem sem kellett félteni, úgy cirka 10 perc múlva már az asztal alatt matatott egy újabb srác a bugyimban, de erről majd egy későbbi posztban részletesebben mesélek, mert a nyár ezen pár órányi részlete határozottan megér egy külön posztot :D
No, a lényeg h a buliból csak reggel sikerült hazakeverednem az otthon megbeszélt 2 óra helyett. Volt egy megállapodásom a szüleimmel, mely szerint ha reggel 8-ig nem érek haza, akkor aggódhatnak ès hívhatják a rendőrséget. No, én csak fél kilencre lettem elérhető, így aztán ők tartották is magukat a megbeszéltekhez, ès egészen fél óráig eltűntnek nyilvánultam, legalábbis apukám meg a felesége ezt állították. 
A büntetésem hivatalosan egy visszavonásig tartó szobafogság volt. A nyári második srác persze nem hitte el, azt gondolta, hogy így akarom lerázni, és hamar eltűnt a képből (tulajdonképpen így nekem is kényelmesebb volt). Párszor kaptam a szobafogság alól, kimenőt, így bőven van még sztorim erről a bizonyos nyárról, amiről azóta sem tudom eldönteni, hogy életem legjobb vagy legrosszabb nyara volt. Viszont úgy döntöttem, hogy a többi sztroi mind külön psztban jön majd később. Lesz itt szó egy bizonyos korfui útról, egy padról, amin sok minden történt, egy nálam 10 évnél idősebb srácról, meg arról h Abádszalókon nincs is macskaköves utca.  
Addig is legyetek jók, és ha valamit kifelejtettem volna, vagy részletesebben olvasnatok valamiről, ne habozzatok írni: szexesmindenmas@gmail.com

A bejegyzés trackback címe:

https://szexesmindenmas.blog.hu/api/trackback/id/tr325116233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ciklon Béla 2013.06.11. 16:19:29

Bejövős sztori. De pár dolog szöget ütött a fejembe.

1. "A nyári második srác persze nem hitte el, azt gondolta, hogy így akarom lerázni, és hamar eltűnt a képből "

Ha ilyen merül fel egy pasiban, akkor szerintem nem igazán vagy szavahihető lány.

2. Kiröhögöd a pasit, aki 3 nap után azt mondja, hogy szeret, de random arcok 10 perc alatt belemásznak a bugyidba. Ez csak számomra nem fér össze? :D

Titok Szabina 2013.06.11. 16:33:42

Kedves Ciklon Béla!

A nyári második srác alig ismert. szíve joga volt úgy dönteni, hogy nem mondok igazat, de nem az alapján, hogy mennyire ismert engem, hanem mert alapból nem szavazott nekem bizalmat.

Másrészt pedig igen, kirögöhöm azt aki, néhány együtt töltött óra óta szerelmet vall nekem, és gond nélkül bejuthat 10 perc alatt valaki a bugyimba, ha ügyes. 10 perc alatt rá lehet jönni arra, hogy valakit meg akarsz dugni, de arra nem, hogy szerelmes vagy-e belé.
süti beállítások módosítása